štvrtok 20. júla 2017

Toľko neznášal vodu, teraz v nej mladík s bicepsy Ramba vyčíňa

Začiatky však boli naozaj hlasné. Adamova matka trvala na tom, aby sa jej deti naučili plávať. "Ale prvýkrát ho do bazéna musela vziať má kamarátka, pretože mne trhalo srdce, keď som Adama počula kričať."

Ako vzdialená sa teraz táto spomienka zdá, keď 20-ročný torpédoborec brázdia bazén majstrovstvá sveta v Kazani a vylovil z neho už tri tituly. Dva navyše v najlepších časoch histórie.


Recept? "Dávam 100 percent tréningu, 100 percent pretekom a užívam si to," hovorí. "Mám svoje tréningové tajomstvá, ale nehodlám sa s nimi chváliť. To hlavné je byť pokojný.Keď sa dostanem do stresu, spomaľujte. "

Tak jednoduché sa to zdá, keď o svojich zlatých plavbách rozpráva, ale príprava na vrchol sezóny, ktorý prsaře s obrími bicepsy ako Rambo pasoval do úlohy veľké hviezdy budúcnosti, do favorita bet365 olympijských hier v Riu 2016, bola vážne bolestivá. Tak rád si na konci tej driny vydýchol: "Je to preč. Všetky tie momenty, kedy som plakal, krvácal, potil sa. "

S takým tvárou by pokojne mohol robiť frontmana chlapčenské kapely, on sa ale rozhodol pre nekonečné kilometre medzi bet365 mobil stenami bazénu. A za prekvapivo krátku dobu sa vypracoval až na vrchol. Cameron van der Burgh býval jeho idolom, teraz Peat juhoafrického soka na šampionáte preháňa.A poráža. "Úžasný moment," povedal Brit, keď získal zlato na prsiarsky päťdesiatke.

Zvlášť krásny a napínavý bol súboj o tento titul. Van der Burgh prekonal svetový rekord v rozplavbe, Peat mu ho vzápätí v semifinále zobral. Finále síce prebehlo bez puncu "WR", ale skončilo ďalšie britskú radosťou. "Svetový rekord, zlatá medaila.To je fantastické, krásny pocit, "pozeral sa.

Ďalšie pridal na stovke, radosť bet365 stavky potom zdieľal aj so zmiešanou polohová štafeta. "Je to moje prvé majstrovstvá sveta a nikdy som si nemyslel, že by som z neho odišiel s toľkými zlatými," čudoval sa dvadsaťročný zázrak.

Meria 191 centimetrov, váži 86 kíl a rozpätie paží má ako kondor. "K tomu je tak uvoľnený, tak sebavedomý," všimol si Mark Foster, šesťnásobný majster sveta. "Kedykoľvek na neho narazíte, viete, že vás čaká závod, že budete musieť makať naplno. Pozrite sa na jeho časy, na výkony. To on bude favoritom Ria. Môže plávať ešte rýchlejšie. "

Zatiaľ má Peat nádej stať sa najúspešnejším mužom š ampionátu, obdobou Američanky Ledecký. "Vlani som bet365 bonus ja doháňal rýchlejší plavca, teraz sa úlohy obrátili.A ja teraz musím makať ešte viac, aby ma nikto nechytil. "

Nová rola mu však paradoxne vyhovuje. "Užívam si to," hovorí pod neustále rastúcim tlakom. "Viem, že viem plávať ešte rýchlejšie. Ale nechcem byť prehnane uspokojený, to môže byť nebezpečné. "

bet 365

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára