štvrtok 20. júla 2017

Machura sa po dopingu vrátil ako majster v americkom futbale

Z triumfu s Prague Black Panthers mal obrovskú radosť, pretože po rokoch mohol znovu zažiť športový úspech po tom, čo mu kariéru zabrzdil trest za doping. Atletickú kapitolu síce už uzavrel, ale o to viac si obľúbil americký futbal.

Dvadsaťdeväťročný syn českého koulařského rekordmana mal tiež našliapnuté k hviezdnej atletickej kariére. Stal sa juniorským majstrom Európy, v roku 2006 vyhral majstrovstvá republiky, lenže v roku 2010 mal pozitívny nález na rastový hormón a bolo po kariére.K americkému futbalu sa uchýlil len kvôli tréningu počas bet365 stavky zákazu činnosti, nakoniec ho však toto športové odvetvie učarovalo natoľko, že u neho zostal.

"Mal som to vymyslený tak, že som hľadal nejaký šp ort, ktorý budem môcť robiť aj v treste a trénovať, aby som sa potom k atletike vrátil. Ale chytilo ma to natoľko, že som sa rozhodol k atletike nevrátiť a robiť naplno americký futbal, "povedal Machura v rozhovore s novinármi.

Dopingový hriech mu však dlho bránil aj prevádzkovať americký futbal. Preto tohtoročná sezóna bola jeho prvá kompletná, hoci prvýkrát začal trénovať pred viac ako dvoma rokmi. "Bola to administratívne vojna.Asociácia amerického futbalu pristupovala na pravidlá WADA, boli tam komplikácie aj v tom, že som ukončil pretekársku činnosť, takže mi nebežal trest, tak som si to musel potom dosedět, a tak ďalej. Každopádne z dvojročného trestu sa to pretiahlo na štyri a pol roka, "líčil Machura.

Akonáhle sa mohol venovať novému športu naplno, zaradil sa Machura medzi najlepšie české obranca na lajne. "Hneď v prvej sezóne som sa dostal aj do zápasov v rakúskej lige. Teraz vo finále bolo dôležité, že sme na lajne Příbram výrazne prehrali. Sám seba som svojím výkonom prekvapil, "povedal po triumfe 52:13 a tretím titulu pre Black Panthers v rade.

" Stále mám ambície. Chcem vyhrať rakúsku ligu a dokázať niečo na úrovni reprezentácie. Ja sa v tomto športe našiel.Je to veľa o egu, klasická hecovačka. Baví ma to a tento šport má u nás veľkú budúcnosť. Aj toto finále sa štyri a pol tisícami fanúšikov to dokázalo.


Je to šport, ktorý je tak krásny a špecifický, že sa s inými nedá porovnať, "dodal.

V detstve síce hrával na pohľad podobný šport ragby, ale v novej kariére skôr ťaží z koulařské minulosti. "Návyky z ragby som sa musel skôr odnaučiť. Skôr tá atletická príprava pomáha, pretože príprava top atléta a amerického futbalistu by mala byť po dobná. Akurát som sa musel naučiť behať do zákruty. V atletike mi stačilo zabehnúť dobre tridsiatku, skočiť ďaleko žabiak a byť čo nejitenzivnější. Tu je to bet 365 podobné, rozhodujú prvé tri kroky, nikam ďaleko nebehám, ale musím byť výbušný.Mne to vyhovuje, "opísal.

Na atletiku síce úplne nezanevrel, ale bet365 kvôli rodine už ju nechcel robiť naplno. "Nechcel som kvôli tomu zanedbávať rodinu. Skôr som trénoval dvojfázovo a to už by som teraz nemohol. Stále ale guľu sledujem, fandím Nemci Davidovi Storli, ktorý ma baví. Je to atlét, chudý chlapec. Ale mám teraz svoje priority, "povedal Machura, ktorý okrem amerického futbalu pracuje v poisťovníctve bet365 mobil pre športovcov.

Teraz sa teší, že cez v íkendy bude s kamarátmi sledovať zápasy prestížnej americkej ligy NFL. "Keď sa na to ale pozerám, tak si občas hrám s myšlienkou, čo by bolo, keby som ako mladý šiel do Ameriky na univerzitu. Ponúk som mal veľa.Pár kamarátov tam išlo a treba estónsky diskař Margus Hunt teraz hrá v NFL za Cincinnati Bengals, "povedal.

bet365 bonus

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára